Friday, March 6, 2015

Amyera Beauty | Flawless Hyaluronic Essence Amyera Beauty



Kebaikan Flawless Hyaluronic Essence Amyera Beauty


Anda pernah dengar tentang Hyaluronic Asid dalam perawatan kosmetik dan kosmetik kecantikan? Bahan utama yang terdapat dalam essence adalah, Hyaluronic asid. Hyaluronic asid adalah sejenis bahan yang dapat melembab dan mengurangkan kedutan di kulit.

Sebenarnya, hyaluronic acid itu sendiri secara alami sudah ada di tubuh kita, terutama di jaringan kulit. Fungsi hyaluronic acid adalah untuk menjaga elasticity dan kolagen pada kulit, namun jumlah kandungannya akan berkurangan seiring dengan usia. Makin byk umur kita makin berkurangan elasticity dan kolagen pada kulit kita.

Hyaluronic acid, yg digunakan dalam essence ini adalah pelembab yang sangat baik. Ia dapat menarik air dan menyalurkannya ke sel-sel kulit. Fungsi lainnya adalah meningkatkan kelembaban kulit.
Berbanding dengan bahan pelembab lain, hyaluronic acid sangat bermanfaat untuk kulit, seperti mampu menahan air 1.000 kali lebih banyak.

Kemampuan hyaluronic acid untuk mempertahankan kelembapan jugamembantu untuk membuat kulit lebih cerah, menghilangkan kedutan dan garis halus pada kulit. • Pakai sekali @ dua kali sehari.

Cara pemakaian yang betul :
1) Cuci muka
2) Toner
3) ESSENCE
4) DAY CREAM @ NIGHT CREAM


Jika pakai night cream, seeloknya pakai bersama FBC untuk kesan yang lebih cepat dan berkesan.

Harga essence : RM120

NOT 140701753 K

No comments:

Post a Comment